مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25ورزشي

صعود نوید شمس به مرحله یک هشتم  مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر


رییس هیات تنیس روی میز استان البرز از شگفتی سازی نوید شمس پینگ پنگ باز  خوش آتیه البرزی در مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر خبر داد .

- ایسنا/البرز رییس هیات تنیس روی میز استان البرز از شگفتی سازی نوید شمس پینگ پنگ باز  خوش آتیه البرزی در مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر خبر داد .

پیام حجازیان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهارکرد: مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا در قطر در حال برگزاری است که در این دوره از مسابقات نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی و نوید شمس نیز به عنوان نمایندگان ایران حضور دارند.

رییس هیات تنیس روی میز استان البرز با اشاره به شگفتی سازی نوید شمس که به عنوان لژیونر در لیگ لهستان بازی می کند، افزود: در اولین روز از آغاز مسابقات جدول اصلی رقابت های فیدر قطر، نوید شمس ابتدا در مصاف با داریوش موویلیانو از رومانی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در این مرحله شمس دست به کاری خارق العاده ای زد و توانست لی سانگسو، نفر 23 رنکینگ دنیا از کره جنوبی و دارنده چندین مدال رنگارنگ جهان، آسیا و بازی های آسیایی را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهد و به مرحله یک هشتم این مسابقات صعود کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نوید شمس به مرحله یک هشتم  مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر

صعود نوید شمس به مرحله یک هشتم  مسابقات تنیس روی میز فیدر قطر